Основно мултисекторно и междуотраслово събитие, MAISON&OBJET Париж се провежда 2 пъти в годината в Париж. Широкото, но все пак селектирано предлагане дава на панаира уникален вид. Затова подходящото структуриране винаги е стратегическо, за да привлече марките и купувачите и да ги задържи ангажирани.
Като платформа изцяло посветена на бизнеса, MAISON&OBJET постоянно се стремят да се представят все по-добре. През септември 2018 те ще поемат ново предизвикателство: цялостна промяна на структурата. Новото оформление е отражение на желанието на организаторите да се върнат към основите: Maison и Objet.
“Нашият първи приоритет е да създадем подходящо преживяване, за да отговорим на нуждите на нашите изложители и посетители. От създаването си панаирът винаги е бил в две категории посетители, всяка от които с много различни очаквания за посещенията си: търговци на дребно и специалисти. И двете имат много малко време - средно един ден и половина - което прави времето им още по-ценно. Те обаче споделят обща цел: да намерят това, което търсят, колкото е възможно по-лесно. ", казва Филип Брокарт, отговорен директор на компанията, организираща панаира.
„Определянето на новите сектори се ръководи от практически критерии, избрани да изяснят предложението и да го направят по-достъпни за двете категории посетители. От една страна, търговците на дребно харесват, че продуктите са показани добре и могат да се видят, но имат нужда от по-добро разделение по продуктова типология и цени, за да спестят време. От друга страна, специалистите търсят конкретни решения за своите проекти с по-ориентиран към стила подход.“
Новите сектори може да видите на картинката по-горе и предварително да набележите какво искате първо да посетите. Това е едно наистина голямо улеснение както за изложителите, така и за посетителите.
Билети за събитието вече могат да се закупят от сайта на Maison & Objet, като сумата за вход до 7-ми септември е 70 евро.